Tule mukaan musiikkitoimintaan!

Musiikilla on tärkeä rooli Nastolan seurakunnan kokoontumisissa. Nykypäivän musiikkivirrassa olemme mukana avoimin mielin ja korvin, kirkkomusiikin perinteitä unohtamatta.

Haluaisitko olla mukana toteuttamassa musiikkia seurakunnassa? Nastolan seurakunnan jumalanpalveluksissa ja tilaisuuksissa on tilaa kaikenikäisille laulajille ja soittajille. Seurakunnan kuorot tarjoavat hyvän harrastuksen ja mukavaa yhdessäoloa laulamisen ja esiintymisten muodossa.

Linkki kuorojen ja musiikkiryhmien lisätietohin

Tästä linkistä löydät lisätietoja konserteista ja muista musiikkitapahtumista.

Kaikenlaisissa musiikkiin liittyvissä kysymyksissä ole yhteydessä kanttoreihin:

Anne Käki-Kuorikoski p. 044 719 1277 anne.kaki-kuorikoski@evl.fi

Mervi Koskinen vs. kanttori p. 040 486 5090 mervi.koskinen@evl.fi.

Tule jakamaan lahjasi, tekemään yhdessä elävää musiikkia ja rakentumaan elävän sanan ja musiikin yhteydestä!

Nastolan kirkkokuoro esiintyi Nastolan kirkossa.

"Lau lau lauletaan, nyt alkaa kirkon muskarikuoro"

Muskarikuoro on suunnattu 4-7-vuotiaille lapsille. Iloisesti laulaen, leikkien ja soittaen tutustumme musiikin ihmeelliseen maailmaan ja opettelemme yhdessä musisoimista ja laulamista. Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja kanttori Anne Käki-Kuorikoski p.044-7191277 anne.kaki-kuorikoski@evl.f

Tervetuloa Nastolan kirkkokuoroon!

Kuoro laulaa jumalanpalveluksissa ja muissa seurakunnan tilaisuuksissa. Ohjelmistoon kuuluu sekä perinteistä että myös uudempaa ja kevyempää kirkkomusiikkia. Kuoro harjoittelee keskiviikkoisin Nastolan kirkossa klo 17-18.30. Jos haluat tulla mukaan, voit tulla koska vaan harjoituksiin ja harjoituksen jälkeen varautua laulamaan itsellesi tutun virren tai laulun. Kuoroa johtaa vs. kanttori Mervi Koskinen p.040 486 5090.

Kanttori
Nastolan seurakunta