Nastolan seurakunnan omat riparit:

Rippikoululeirien paikat

Elämysripari majoittuu Tunturikeimiössä (www.tunturikeimiö) upeissa maisemissa. Tällä riparilla pääsee kokemaan ikimuistoisia elämyksiä Lapin kauneimmissa maisemissa. Leirillä on luvassa koskenlaskua Äijäkosken pyörteissä, sekä vauhdikkaita hetkiä Levin kesäkelkkamäessä. Poikkeamme myös Hietajärven kauniilla hiekkarannalla ja ihastelemme yötöntä yötä Keimiötunturin huipulla.

Muut Nastolan seurakunnan rippikoulut järjestetään upeissa maisemissa Luomaniemen toimintakeskuksessa.

Luomaniemi

Luomaniemen toimintakeskus sijaitsee Nastolan Kirkonkylässä Pikku Kukkasen rannalla. Leiriläiset majoittuvat uudessa päärakennuksessa 4-6 hengen huoneisiin. Alueella on myös uusi ruokala, rantasauna , vanha päärakennus sekä pelikenttiä.

Nuorisotyöntekijä
Nastolan seurakunta
PL 84 (Käyntiosoite Immiläntie 2, Nastola)
15110 Lahti