Pimeästä valoon - lauluja surusta ja toivosta

la 18.11. klo 16.00 – la 18.11. klo 18.00

Ristinkirkko

Pimeästä Valoon - Lauluja surusta ja toivosta, Mikael Saari, Filianna, Mieskuoro Reilu Tusina, Caya, Miikka Kallio Band

PIMEÄSTÄ VALOON tapahtumassa Mikael Saari, Miikka Kallion bändi, Filianna kuoro, Lahden Mieskuoron Reilu Tusina ja Tuomaskuoro esittävät lauluja surusta ja epätoivosta valoon ja toivoon. Laulujen väleissä kuullaan luopumiseen ja kuolemaan liittyviä ajatuksia runoina ja rukouksina.

Tapahtuman yhteydessä voi jättää esirukouspyyntöjä, ja laulujen jälkeen on mahdollisuus tutustua eri järjestöjen toimintaan sekä keskustella järjestöjen edustajien kanssa. Ilta päättyy yhteiseen iltapalaan.

Tapahtumassa muistetaan sekä mielenterveysongelmista kärsiviä että eri tavoin kuolleita läheisiämme; äkillisesti menehtyneitä, sairauden murtamia, itsemurhan, päihteiden, huumeiden ja rikosten kautta kuolleita, lapsia, puolisoja, sisaruksia ja vanhempia sekä ystäviä.

Jokaisen oma suru on suurin suru!

YHTEISTYÖSSÄ:
Päijät-Hämeen Mielenterveystyön tuki - Miete ry.
Päijät-Hämeen Klubitalot ry.
EHYT ry Lahden Elokolo