Valtakunnallinen kehitysvammaisten kirkkopyhä

su 9.9. klo 9.00

Ilmoittautuminen on päättynyt

Valtakunnallinen kehitysvammaisten kirkkopyhä järjestetään joka vuosi eri paikassa. 9.9.2018 on Kouvolan vuoro. Teemana tänä vuonna on Palasena seurakuntaa. Tapahtuman tunnuksena on palapeliristi. Kuten palapelin palat, ihmisetkin ovat erilaisia, mutta yhtä arvokkaita ja tärkeitä kokonaisuudessa. Jumalan edessä jokaiselle palalle löytyy oma paikkansa.

Lähdemme kirkkopyhään yhteiskyydillä. Bussissa on tilaa kahdeksalle pyörätuolille ja 22 tavalliselle istumapaikalle (sis.avustajat). Osallistujat valitaan ilmoittautumisen jälkeen ja valinnasta ilmoitetaan suoraan asumisyksiköille tai henkilökohtaisesti kotona asuville. Retkestä saatte myös tarkempia tietoja kirjeitse ilmoittautumisen päätyttyä (16.7.)

Tapahtuman hinta on 26€ (avustajat 10€), joka maksetaan tapahtuman jälkeen laskulla.

Lisätietoja saat diakoniatyöntekijöiltä Satu Vanhatalolta, p. 040 481 8320, satu.vanhatalo@evl.fi tai Marja Salolta p. 044 7191 426, marja.t.salo@evl.fi

Nastolan seurakunta

Johtava diakoniatyöntekijä
Nastolan seurakunta