Joutjärven seurakunnan toiminta

Olemme juuri sinua varten. Halusitpa osallistua yhteen tilaisuuteen tai tulla säännöllisesti mukaan toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi Joutjärven seurakuntaan.

Seurakuntamme haluaa tarjota monipuolisesti toimintaa ja tilaisuuksia kaikenikäisille. Haluamme myös kulkea rinnallasi elämän eri kuvioissa - iloissa ja suruissa. Viemme kristillistä sanomaa eteenpäin uskon, palvellen ja ihmisten vierellä rinnallakulkien.

Kaikki seurakunnan tapahtumat löydät yksittäisinä tapahtumina tapahtumakalenterista. Alle on myös listattu oikopolkuja kaikkeen toimintaan ja tapahtumalistauksiin.

Jumalanpalvelukset

Tiivistelmä Joutjärven seurakunnan jumalanpalveluksista on koottu tänneLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Toimintaa aikuisille

Aikuisten tilaisuudet löytyvät kootusti täältä.

Varhaiskasvatus

Koko perheen voimin mukaan! Löydät kaikki erilaiset kerhot ja pyhäkoulut täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Varhaiskasvatuksen tapahtumaesitettä on saatavilla toimipisteistä. Voit myös pyytää meitä lähettämään sinulle esitteen sähköpostilla.

Varhaisnuorisotyö

Varhaisnuorisotyön omat sivut: www.jovijunnut.net.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Nuorisotyö

Nuorisotyön omat sivut: www.jovinuoret.netLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkolliset toimitukset

Perhejuhla tai hautajaiset tulossa? Tarvittavan tiedon saat täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Diakonia

Haluamme auttaa ja kulkea rinnallasi. Täältä Linkki avautuu uudessa välilehdessäpääset liikkeelle.

Lähetys

Tehtävämme ei rajoitu vain Suomeen. Allaolevasta linkistä näet mitä teemme maailmalla ja miten tuemme työtä omassa seurakunnassamme.

Joutjärven seurakunta - Lahden seurakunnat