Kirkko uudisti verkkosivustonsa

Suomen evankelis-luterilaisen kirkon yhteinen sivusto, evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, on uudistunut.

Uusi sivusto kuvaa kirkon toimintaa ja palveluja ytimekkäässä muodossa. Sivustolta saa tietoa esimerkiksi elämän eri vaiheisiin liittyvien juhlien järjestämiseen, tukea kriisitilanteisiin, materiaalia hiljentyä ja tutkia kristinuskon perusasioita sekä tietoa kirkon ulkosuomalaistyöstä.

Laaja Tietoa kirkosta -osio kokoaa yhteen muun muassa tiedon kirkon organisaatiosta, taloudesta, päätöksenteosta sekä kirkosta työnantajana.

Mediaa sivustolla palvelee ajankohtaisnäkökulmasta koottu Uutishuone.

Tässä vaiheessa uudistuivat kirkon suomen- ja ruotsinkieliset verkkosivut. Englanninkielinen versio uudistetaan myöhemmin, siihen asti käytössä on vanha englanninkielinen sivusto. Myös selko- ja viittomakieliset sivut säilyvät entisellään.

Evl.fi-sivuston kohderyhmänä on kuka tahansa kirkon asioista kiinnostunut netinkäyttäjä. Paikallisten seurakuntien ajankohtaistiedot ovat kunkin seurakunnan omilla verkkosivustoilla, joihin yhteystiedot löytyvät myös evl.fi:n kautta.

”Sivusto on nyt kehitetty alustaksi, joka mahdollistaa aiempaa monipuolisemman sekä hengellisen että toimituksellisen sisällön julkaisemisen yhdessä seurakuntien kanssa. Kirkon verkkosivut palvelevat kävijöitä ajankohtaisena ja hengellisenä mediana”, projektipäällikkö Samuli Suonpää kuvailee.

Kaikki palaute uusituista sivuista on tervetullutta. Palautelomakkeen voi täyttää nettisivuston kautta.

2016-11-24 16:17:00.0