Vuokraa fillari Marian kammarista Vapaudenkadulta

Tekisikö mielesi liikkua kaupungilla pyörällä, mutta pyörä vain puuttuu. Nyt voit vuokrata polkupyörän maksutta käyttöösi Vapaudenkatu 6:sta, Marian kammarista.

Lahden seurakuntayhtymän diakoniatyöllä on Vapaudenkatu 6:n edessä kolme polkupyörää joita voi vuokrata muutamaksi tunniksi tai vaikkapa koko päiväksi.

Vuokraus tapahtuu siten, että käyt Marian kammarissa diakoniatyön toimistossa kuittaamassa itsellesi pyörän ja kypärän.  Tämä ei siis maksa mitään.

Pyörän voit noutaa arkisin haluamaasi aikaan alkaen klo 9. Pyörä pitää palauttaa samana päivänä diakoniatoimistolle viimeistään klo 15. Pyöriä on käytössä kolme, joten on toki mahdollista, että kaikki fillarit ovat liikenteessä, jolloin sitä ei tietenkään voi saada.

Jos koet tämän palvelun suorastaan rahanarvoiseksi, voi palauttaessa pyörää antaa haluamasi rahasumman Yhteisvastuukeräyksen hyväksi.

Pyörät eivät ole aivan uusia, mutta ne on huolella kunnostettu seurakuntayhtymän erityisnuorisotyön Timeout Racing moottoripajalla.

Näillä ohjeilla homma toimii sujuvasti:

- Tarkista ennen liikkeellelähtöäsi pyörän kunto.

- Pistä kypärä päähäsi ja polkaise liikkeelle.

- Älä luovuta pyörää kenellekään toiselle.

- Lukitse pyörä, kun et aja sillä.

- Vuokrattu pyörä on palautettava samana päivänä viimeistään klo 15 Vapaudenkadulle ja kypärä on tuotava takaisin diakoniatoimistoon.

Marian kammarin vuokrapyörät

Thu Aug 31 11:02:44 EEST 2017