Jalkarannan seurakuntakodin korjaustyö valmistui

Jalkarannan seurakuntakodin korjaustyöt on saatu kesällä päätökseen.
Jalkarannan seurakuntakodin sali.

Sisätyöt valmistuivat kesäkuussa ja heinäkuussa saatiin piha ja talon ulkopuoliset rakenteet kuntoon.

Seurakuntakodin sisällä uusittiin pääosa talotekniikasta, eli sähköt, ilmastointi sekä vesijohdot. Samalla tukittiin hallitsemattomia ilmavuotoja rakenteita tiivistämällä. Remontissa uusittiin myös keittiö ja sauna.

Pihalla talon sokkeli vesieristettiin ja rakennettiin salaojat. Samalla pihan maanpinnan muotoja muokattiin siten, että pintavedet saadaan nyt ohjattua rakennuksen seinien vieriltä poispäin talosta. Paikoitellen pihaa laskettiin aikaisempaan verrattuna noin 30-50 senttiä.

Korjaustöiden yhteydessä uusittiin myös rakennuksen vesikate.

Remontin kustannukset olivat noin 1,2 miljoonaa euroa. Työt Jalkarannassa käynnistyivät viime vuoden marraskuussa.

2017-09-21 10:27:55.0