Lapset ja lapsiperheet kokoontuvat Bedan pirttillä

Nastolassa Rakokivessä Bedan pirtille on tullut syksystä alkaen lisää vipinää kun lasten ja lapsiperheiden ryhmät alkoivat kokoontua pirtillä.

Avoimet ovet Bedan pirtillä

Nyt Bedan pirtissä kokoontuvat Rakokiven päiväkerhot sekä avoin päiväkerho. Ne toimivat aikaisemmin samassa talossa kerrosta alempana.

Muutto tuli ajankohtaiseksi, kun seurakunta luopui alakerrasta vuokraamastaan Touhutuvan nimellä kulkeneesta tilasta.

Bedan pirtti on nykyisellään vilkkaassa eri ikäisten seurakuntalaisten käytössä. Lasten ja lapsiperheiden lisäksi pirtillä on muun muassa ikäihmisten avoimet ovet kahdesti viikossa, keskiviikkoisin ja perjantaisin. Missiokaupan talkoot jatkuvat totuttuun tapaan maanataisin ja lisäksi muutama paikallinen yhdistys käyttää pirttiä kokoontumistilanaan.

Joka toinen viikko tiistaisin pirtillä järjestetään raamattuluento.

2017-10-25 09:54:17.0