Lahden seurakuntayhtymä on siirtynyt käyttämään verkkomaksulaskutusta

Siirtyminen tapahtuu vaiheittain loppuvuoden 2018 aikana.

Lahden seurakuntayhtymä on siirtynyt käyttämään verkkomaksulaskutusta. Laskutamme tulevat leirien, retkien, kerhojen ja erilaisten tapahtumien maksut lähettämällä maksajaksi merkitylle henkilölle maksulinkin sähköpostiin. Siirtyminen verkkomaksulaskutukseen tapahtuu vaiheittain loppuvuoden 2018 aikana.

Saamme tiedot laskutusta varten sähköisestä lomakkeesta, jonka asiakas täyttää ilmoittautuessaan. Lomakkeella pyydetään ilmoittamaan asiakkaan aktiivisesti seuraama sähköpostiosoite, jonka suojaustaso mahdollistaa linkkien vastaanottamisen.

Verkkomaksulaskutuksesta kerrotaan sähköisellä ilmoittautumislomakkeella. Niiden leirien, retkien, kerhojen ja tapahtumien yms. osalta, joihin ilmoittautuminen on jo tehty, ei asiakkaalta edellytetä lisätoimenpiteitä.

2018-08-17 09:59:00.0