Kummin kanssa kympillä kotiotteluun!

FC Lahti ja Lahden seurakunnat virittelevät ma 20.8. klo 18.30 kotiottelussa RoPSia vastaan uudenlaista yhteistyötä.

Saapumalla kummin tai kummilapsen kanssa Lahden Kisapuistoon yleisöllä on mahdollisuus ostaa aurinkokatsomolippu edulliseen 10 euron hintaan. Hinta sisältää sisäänpääsyn kummille ja alle 17-vuotiaalle kummilapselle. Aurinkokatsomolipun voi ostaa Kisapuiston Lyseon puoleiselta portilta koodisanalla ”kummilippu”.

Ottelun jälkeen FC Lahden pelaajat jakavat nimikirjoituksia Litmasen patsaalla, jossa voi myös ottaa selfien pelaajan kanssa.

”Kummi ja kummilapsi yhdessä peliin tosi edukkaasti, tämä tarjoaa erinomaisen kivan yhdessä tekemisen mahdollisuuden kummeille oman kummilapsensa kanssa ja olemme tässä innolla mukana. FC Lahti -vetoinen jalkapalloyhteisö on muutenkin kaupungin suurin lasten ja nuorten liikuttaja joten tällainen tempaus istuu meille todella luontevasti”, taustoittaa FC Lahden toimitusjohtaja Tomi Honkanen kummitempausta.

”Lahden seurakuntien ajatuksena on tällaisella kivalla tempauksella vahvistaa kummilapsen ja kummin välistä suhdetta. On tärkeää, että lapsella on ympärillään aikuisia ihmisiä, muitakin kuin omat vanhemmat. Tempaus liittyy Suomen evankelis-luterilaisen kirkon valtakunnalliseen Kummin kaa -hankkeeseen”, kertoo pastori Riku Suokas Lahden seurakuntayhtymästä.

2018-08-17 13:08:00.0