Lahden seurakuntien järjestämässä vaalipaneelissa etsitään ryhmien välisiä eroja

Lahden seurakunnat järjestävät seurakuntavaalien aattona paneelikeskustelun, jossa ehdokkaita asettaneet valitsijayhdistykset pääsevät keskustelemaan yhdessä sekä esittelemään omia painotuksiaan. Avoin yleisötilaisuus järjestetään Marian Kammarissa (Vapaudenkatu 6, Lahti) tiistaina 30. lokakuuta ja se alkaa kello 19.

Vaalikeskustelu järjestetään Marian Kammarissa, ja sitä edeltää kahvitarjoilu kello 18.30.

Paneelikeskusteluun kutsutaan henkilöt kustakin valitsijayhdistyksestä, eli kaikkiaan kuusi osallistujaa. Lahdessa ehdokkaita asettaneet yhdistykset ovat Kirkko keskellämme, Kristillis-yhteiskunnallinen sos.dem. vaaliliitto, Minun kirkkoni – Kokoomuslaisten ja sitoutumattomien ehdokaslista, Tavalliset seurakuntalaiset, Tulkaa kaikki sekä Yhdistynyt seurakuntaväki.

Tilaisuuden juontavat viestintäpäällikkö Markus Luukkonen ja pastori Maija-Reetta Katajisto Lahden seurakuntayhtymästä. Marian Kammarissa on kahvitarjoilu 30.10. alkaen kello 18.30. Paneelikeskustelun kesto on 75 minuuttia. Myös yleisölle varataan tilaisuus esittää kysymyksiä.

2018-10-16 12:30:00.0