Päivystävä pappi tavattavissa Trion Palvelutorilla ja Lahden seurakuntien palvelupisteellä

Päivystävä pappi on tavattavissa ma–pe klo 13–15 Kauppakeskus Trion Palvelutorilla 2. kerroksessa sekä puhelimitse samaan aikaan, puh. 044 719 1475. Keskiviikkoisin klo 13–15 päivystävä pappi on tavattavissa myös seurakuntien palvelupisteellä osoitteessa Vapaudenkatu 6. Päivystävälle papille voit tulla juttelemaan ilman ajanvarausta tai soittaa. Päivystäjinä toimivat vuorollaan Lahden seurakuntien papit.

Pappi seisoo Lahden Kauppakeskus Triossa palvelupisteellä ovi auki.
Tuomas Luoma ja muut Lahden seurakuntien papit päivystävät vuorollaan Kauppakeskus Trion Palvelutorilla.

Papit on koulutettu sielunhoitotehtäviin. Keskustelut papin kanssa ovat luottamuksellisia. Papilla on vaitiolovelvollisuus. Heidän kanssaan voit jakaa niitä elämän asioita, joissa tarvitset kuuntelijaa, pohtijaa, esirukoilijaa. Heidän kanssaan voit sopia esimerkiksi henkilökohtaisesta ripistä. Seurakunnan messussa on myös joka sunnuntai rippi ja synninpäästö.

Voit myös ottaa suoraan yhteyttä pappiin. Pappien yhteystiedot löydät täältä.