Sururyhmä

ke 10.1. klo 17.00 – ke 10.1. klo 19.00

Diakoniakeskus

Oletko menettänyt läheisesi? Kutsumme sinut sururyhmään. Ryhmässä sinulla on mahdollisuus käydä läpi niitä ajatuksia ja tunteita, joita läheisesi kuolema on herättänyt sekä etsiä yhdessä muiden surevien kanssa selviytymiskeinoja ja toivoa tulevaisuutta varten.

Ryhmä on maksuton. Se kokoontuu seitsemän kertaa keskiviikkoiltaisin klo 17 -19 alkaen tammikuussa 10.1.2018. Ryhmään mahtuu 7 henkilöä. Ryhmä kokoontuu osoitteessa Vapaudenkatu 6.

Ohjaajina Keski-Lahden diakoni Raija Alhosaari ja pastori Helena Ylönen. Tiedustelut ja ilmoittautumiset 15.12.2017 mennessä Raija Alhosaari, 044 719 1459 tai raija.alhosaari@evl.fi

Keski-Lahden seurakunta

Seurakuntapastori
Keski-Lahden seurakunta