Kevyet keskiviikot Siikaniemessä

ke 6.2. klo 9.00

Siikaniemen kurssikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Retkipäivät Siikaniemessä on tarkoitettu sekä mielenterveyskuntoutujille virkistykseksi, että kelle tahansa tueksi elämän raskaissa muutosvaiheissa .

Vuoden 2019 kuudessa retkipäivässä on mukana palvelukotien asukkaita ohjaajineen, kolme päivää on suunnattu itsenäisesti asuville mielenterveyskuntoutujille. Päivä sisältää yhteistä tekemistä ja hiljentymistä, lounaan ja aamu- ja iltapäiväkahvit. Maksu 11 €, ota mukaan tasaraha. Retkimaksuihin on mahdollisuus anoa avustustusta diakoniatyöltä enintään viisi retkeä/vuosi. Lähtö Marolankadun pysäkiltä (Lahden torin laidalta) klo 9, paluu samalle pysäkille noin klo 15.

Lahden seurakuntayhtymä

Diakoniatyöntekijä
Lahden seurakuntayhtymä
Vapaudenkatu 6, PL 84