Nastolan seurakunta Hyväksytkö minut? Raamattulauantai

la 6.4. klo 9.30

Nastolan seurakuntatalo

Ilmoittautuminen on päättynyt

Luennoitsijana Kansanlähetyksen raamattukouluttaja, pastori, teol.maist Ilkka Rytilahti. Ilmoittautuminen tarjoiluja varten. Ruoka ja kahvit 15€.

Raamattulauantain ohjelma

9.30 Kahvi

10.00 1. Raamattutunti Hyväksynnän etsijät - Minkä vuoksi hyväksyntä on meille tärkeää ja etsimme sitä? Miksi saamme hyväksynnän sijaan osaksemme hylkäämisen?

11.30 Lounas

12.30 2. Raamattutunti Hylättyjen etsijä - Kuka välittää niistäkin, jotka ovat toisille kelpaamattomia ja hylättyjä? Miksi ja miten hän etsii hylättyjä? Miksi tarvitsemme paitsi ihmisten, kaikkein eniten Jumalan hyväksyntää?

14.00 Kahvi

15.00 3. Raamattutunti Hyväksyttynä elämään - Miten Jumalan hyväksyntä tekee meidät eläviksi? Mitä Jumalan hyväksymänä eläminen oikein on? Miten se vaikuttaa elämässä?

16.30 Päätös

Päivässä mukana Marja ja Mauno Kaitainen

Lisätietoja Anne-Maria Rämö anne-maria.ramo@evl.fi

Ilmoittautuminen ruokailua varten 1.3.-29.3. https://www.lahdenseurakunnat.fi/tule-mukaan