Hae töihin rippikoulujen kesäsomettajaksi

Oletko innostunut kertomaan seurakunnasta ja rippikouluista somen välityksellä? Etsimme Lahden seurakuntien rippikoulutyöhön somevelhoa, joka hanskaa niin instan kuin snäpin ja mielellään julkaisukanavat, joista me emme edes tiedä.

Työpaikka jossa saat somettaa työajalla

Kesäsomettajaa haetaan työskentelemään Lahden viiden ev.lut. seurakunnan rippikoulutyöhön. Työtä on noin kolmen viikon ajaksi kesä-heinäkuussa, mutta työpäivien sijoittuminen on sovittavissa joustavasti. Työ tehdään pääasiassa rippikoululeireillä Lahden seurakuntayhtymän leirikeskuksissa. Oman ajoneuvon käyttömahdollisuudesta on hyötyä työssä, mutta se ei ole välttämätöntä. Työhön tarvittavat välineet tulevat työnantajalta. Korvaus työstä on 600€.

Kuka voi hakea?

Hakijan tulee olla Suomen evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen. Lisäksi hakijan tulee olla isoskoulutuksen käynyt tai osallistunut muuten seurakunnan toimintaan rippikoulun jälkeen.

Miten haet?

Tee 1–2 minuutin mittainen video, jossa kerrot itsestäsi ja siitä, miksi olisit hyvä valinta tähän tehtävään. Lähetä sähköpostilla linkki, jonka kautta videosi pääsee katsomaan. Kirjoita lisäksi sähköpostin viestikenttään millaisia ajatuksia sinulla on tästä työstä ja millaisia videoita haluaisit rippikouluista kuvata. Liitä mukaan myös yhteystietosi.

Lähetä sähköposti osoitteeseen reetta.kalteenmaki@evl.fi.

Hakuaika päättyy 19.5.2019.

Lisätiedot: Jari Laulainen 0447191271 tai Reetta Kalteenmäki 0447191472.

Sat May 04 19:34:00 EEST 2019