Tule hiljentymään retriittiin

Kaipaatko hiljaisuutta ja hengellistä matkakumppanuutta? Haluatko viipyä Raamatun tekstien äärellä rukouksen vuoropuhelussa?

Henkilökohtaisesti ohjattu retriitti antaa mahdollisuuden hiljaisuuteen, hengellisen elämän hoitamiseen ja kokonaisvaltaiseen lepoon.

Retriittiperinne liittyy varhaiseen kristilliseen rukous- ja luostarielämään, jossa kaikesta turhasta luopumalla raivattiin tilaa olennaiseen: rukoukseen, rakkauteen, Raamattuun ja jumalanpalveluselämään.

Upilan retriitissä on yhteisinä tilanteina päivittäin messu ja hiljainen rukoushetki. Lisäksi osallistuja pitää päivittäin neljä rukousmietiskelyä ohjaajan antaman Raamatuntekstin äärellä ja tapaa ohjaajan. Upilan luonto tarjoaa talvisen mahdollisuuden luonnossa virkistäytymiseen.

Retriitti alkaa perjantaina noin klo 17 ja päättyy tiistaina iltapäivällä. Ohjaajina toimivat Johanna Rantanen ja Tarja Klami Lahdesta sekä Virpi Pirjetä Hausjärveltä.

Osallistujilla on omat huoneet ja hinta sisältää täysihoidon (ei liinavaatteita). Aiempaa retriittikokemusta suositellaan, mutta myös ilman sitä voi osallistua.

Ilmoittaudu tästä sähköisesti 5.12.2019 mennessä tai puhelimitse 044 719 1451.

Retriittiin ilmoittautuneisiin otetaan yhteyttä ja heidät haastatellaan. Tervetuloa retriitin hiljaisuuteen.

Henkilökohtaisesti ohjattu retriitti 17.-21.1.2020 Upilan leirikeskuksessa, hinta 218 €

Tiedustelut: Tarja Klami, puh. 044 7191 451 tai Virpi Pirjetä puh. 050 413 2284

Järjestää Lahden seurakuntayhtymä ja Hausjärven seurakunta

Upilan leirikeskusLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Maisema sulapaikkasta tavisella järvellä.

Tue Sep 10 11:07:00 EEST 2019