Isosten ja jatkiksentekijöiden korkeanpaikanleiri

pe 4.5. klo 16.30

Siikaniemen kurssikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Isosleiri kaikille salppurin seurakunnan isosille ja jatkiksentekemisestä kiinnostuneille.

Hei salppurin isonen ja jatkiksen suunnittelijatotauttaja tyyppi!

Isosleirimme Siikaniemessä lähestyy ja oletamme, että sinä meidän mahtavana isosena olet tulossa sinne. Leirillä toimitaan paljon isosryhmissä ja työstetään tulevia ripareita ja Jatkista. Saapuminen Siikaniemeen tapahtuu omin kyydein pe 4.5 klo 17-17.30. Päivällinen on 17.30. Leirimme päättyy su 6.5 klo 15.00. Leirille siis omat kyydit ja suositaan kimppakyytejä! Jos kyydin löytämisessä ongelmia niin ota yhteyttä leirin vetäjiin!

Leirimaksu 15 € kerätään leirillä!!!!!.(viimeistä kertaa käteisellä ;D) Jos leirimaksu aiheuttaa suurta ahdinkoa ja hampaitten kiristystä, niin ole yhteydessä Tiudeen..

Koska edellytämme kaikilta isosilta (myös talvilapin) osallistumista tälle ”korkean paikan”-leirille ei sinun tarvitse sille varsinaisesti ilmoittautua. Ainoastaan jos sinulla on jokin oikeasti pätevä syy olla osallistumatta tai allergiat ovat muuttuneet niin ilmoita siitä Tiudelle 0447191484. Leirille voivat tulla mukaan myös he, jotka haluavat olla mukana tekemässä jatkista. Heidän toivoisin kuitenkin ilmoittautuvan Tiudelle hetimiten.

Mukaasi tarvitset:

• makuupussin, aluslakanan ja tyynyliinan tai lakanat

• peseytymisvermeet/ saunomisvermeet/ uimisvermeet

• kunnolliset ulkoiluvarusteet säähän kun säähän

• Raamatun, isoskansion, muistiinpanovälineet

• KOPION VEROKORTISTA + pankkitilisinumeron tulevia isospalkkioita ajatellen (hätätapauksessa voimme kopioida alkuperäisen myös sniemessä)

• LEIRIKORTIN

• avoimen ja energisen ja ennen kaikkea idearikkaan leirifiiliksen

• mitä nyt luulet viikonlopun aikana tarvitsevasi

Hassunhauskaa isosten ”korkeanpaikanleiriä” odotellessa: Tiina ”Tiude” Virkkunen 0447191484 ja Antti ”somepappi” Kettunen 0447191410 ja kesikset Hanna ja Iiro

• Nuorille Nuorille

Tulosta leirikortti www.salppurinsrk.fi tai facesta ryhmästä ssn Linkki avautuu uudessa välilehdessä