Virtaa välillämme- parisuhdeleiri, Joutjärven seurakunta

pe 25.1. klo 17.00 – su 27.1. klo 15.00

Luomaniemen toimintakeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Kurssi on suunnattu n. 20–40-vuotiaille pareille. Työskentely tapahtuu 4–8 parin ryhmissä ohjaajaparin johdolla. Parisuhdekurssi sopii kaikille pareille, joilla ei ole ammattiapua vaativaa akuuttia kriisiä.

Parisuhdekurssin tavoitteena on jakaa kokemuksia ja ajatuksia, opetella tunnistamaan omia tunteita ja kertomaan niistä, syventää sitoutumista ja arkirakkautta, tutustua uusiin ihmisiin ja pitää hauskaa.

Kurssin parisuhdetyöskentelyjen teemoja ovat..

- Tunteiden tunnistaminen

- Rakastumisesta rakkauteen

- Suuttumus ja ristiriitojen ratkaiseminen

- Intohimo, seksuaalisuus ja hellyys

- Arkirakkaus

Kokemustemme mukaan lapset kannattaa jättää hoitoon muualle mikäli se on mahdollista, jotta viikonloppuna olisi mahdollisimman paljon aikaa parisuhteelle. Kurssilla järjestetään kuitenkin lastenhoito työskentelyjen ajaksi.

Kurssin hinta on 125 €/pariskunta sisältäen täysihoidon. 4-vuotiaiden ja sitä vanhempien lasten leirimaksu on 30€/lapsi. Ilmoittautuminen päättyy sunnuntaina 13.1.2019

Lisätietoja:
Tuomas Luoma