CREDO-raamattuluento

to 31.1. klo 18.00

Ristinkirkko

CREDO-luennot jatkuvat joka torstai klo 18-19 Ristinkirkon auditoriossa Must jokaiselle seurakunnan aktiivijäsenelle, avoin ihan kaikille! Luentojen aiheet ilmoitetaan myös Kirkonseudussa.

Apostolien teot kirja kertoo alkuseurakunnan toiminnasta. Luentosarjan tarkoitus on löytää ohjeita siitä, miten alkuseurakunta toimi ja eli kuuliaisuudessa Jeesukselle. Tehtiinkö silloin jotakin radikaalisti toisin kuin nykyään? Onko jotain muuta sovellettavaa, joka parantaisi nykyajan seurakuntaelämää ja suhdettamme Jumalaan? Seurakunnan elämä ja toiminta on sitä, mitä Jeesus Kristus tekee. Miten tiedostamme ja varmistamme sen ettemme tee muuta, mahdollisesti turhaa? Ettemme toimisi omin voimin ja omaehtoisesti.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Keski-Lahden seurakunta

lähetystyö ja evankelioiminen. CREDO-yhteisö
Keski-Lahden seurakunta
Kirkkokatu 5
PL 84 15111 Lahti

seurakuntapastori

Raamattu - lähetys - evankelioiminen!

Me ollaan tosissaan! :)