Kevyet keskiviikot Siikaniemessä

ke 20.3. klo 9.00

Siikaniemen kurssikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Retkipäivät Siikaniemessä on tarkoitettu osin sekä mielenterveyskuntoutujille virkistykseksi, että tukemaan mielenterveyttä elämän raskaissa muutosvaiheissa .

Osa retkistä on suunnattu omatoimisesti asuville naisille ja/tai miehille, joissain retkipäivissä on mukana myös palvelukotien asukkaita ohjaajineen. Päivä sisältää yhteistä tekemistä ja hiljentymistä, lounaan ja aamu- ja iltapäiväkahvit. Maksu 11 €, ota mukaan tasaraha. Retkimaksuihin on mahdollisuus anoa avustustusta diakoniatyöltä enintään viisi retkeä/vuosi. Lähtö Marolankadun pysäkiltä (Lahden torin laidalta) klo 9, paluu samalle pysäkille noin klo 15.

Lahden seurakuntayhtymä

Diakoniatyöntekijä
Lahden seurakuntayhtymä
Vapaudenkatu 6, PL 84