Avoimen kristillisyyden kurssi

to 12.9. klo 18.00 – to 12.9. klo 20.00

Kokoustila Foibe, Mariankatu 16

Keski-Lahden seurakunnassa alkaa uusi 12 kerran, kristilliseen perinteeseen uudesta näkökulmasta lähestyvä keskusteluryhmä. Jos koet, että kirkossa puhuttu sana ei kosketa sinua, tule tutustumaan toisenlaiseen tapaan lähestyä kristinuskoa ja sen keskeisiä opinkohtia.

Kurssin aikana käydään läpi kristinuskon perusajatuks uskosta, Raamatusta, Jumalasta ja Jeesuksesta, mutta myös sitä, miten esim. synti, pelastus ja uudelleensyntyminen voisivat olla ymmärrettäviä sanoja tämän päivän ihmisille.

Kurssille tullessasi tarvitse vain avointa mieltä uudenlaisen näkökulman edessä.

Ensimmäinen kokoontumiskerta on 12.9. klo 18.00 Mariankatu 16B, kokoontumistila Foibe. Ryhmän maksimi koko on 10 henkilöä. Ryhmä kokoontuu noin kahden viikon välein. Tarkat kokoontumisajat selviävät ensimmäisellä kerralla.

Kurssin pitää Keski-Lahden seurakunnan pastori Hannu Lehdeskoski, jolta voi myös kysyä lisätietoja. Toivotaan etukäteisilmoittautumista viimeistään 11.9. Hannu Lehdeskoskelle.

hannu.lehdskoski@evl.fi, 044 719 1445.

Keski-Lahden seurakunta

Aikuisten pappi