Maalausretriitti 13.-15.9.2019

pe 13.9. klo 17.00 – su 15.9. klo 15.00

Upilan leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Maalausretriitti on mahdollisuus vetäytyä yhdessä hiljaisuuteen ja rukoukseen ja maalata näkymätöntä näkymäksi. Retriitti ei edellytä taitoja maalata tai tehdä kuvaa. Ohjaajina taideterapeutti Katri Kokko ja Anna-Mari Kopo. Tiedustelut toimistosihteeri Ulla Helin 044 719 4648 tai ulla.helin@evl.fi

Maalausretriitissä on mahdollisuus vetäytyä hiljaisuuteen yhdessä muiden kanssa. Retriitin runkona ovat rukoushetket ja messut sekä mahdollisuus maalata hiljaisuudesta käsin näkymätöntä näkyväksi. Paikalla on materilaaleja maalaamista varten. Retriitti ei edellytä taitoja maalaamiseen.
Retriitin hinta on 80 € sekä 15 € materiaalimaksu. Materiaalimaksu maksetaan paikan päällä. Retriitti maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä ja ílmoittautuminen on sitova. Peruutus edellyttää lääkärintodistuksen.

Lahden seurakuntayhtymä

Kappalainen
Keski-Lahden seurakunta
Vapaudenkatu 6
PL 84 15111 Lahti

Yleinen seurakuntatyö, hiljaisuuden viljely, retriittityö. Luontopappi.

Yleinen seurakuntatyö, hiljaisuuden viljely, retriittityö.