Sanajumalanpalvelus (seuraa Launeen seurakunnan facebook-sivulla)

Launeen kirkko

Riitta Särkiö, Heikki Pelkonen, Johanna Suomala.

Perhejumalanpalveluksessa käydään havainnollisesti läpi pääsiäisen tapahtumat palmusunnuntaista pitkäperjantaihin ja pääsiäiseen.

Voit katsella ja kuunnella Launeen seurakunta -facebooksivun kautta kohdasta "videot". Sivulle ei tarvitse kirjautua. Jumalanpalvelusta voi katsella sieltä, milloin tahtoo.

Kolehtia ei voida kerätä, mutta voit osallistua Suomen Lähetysseuran keräykseen, jolla tuetaan tälle palmusunnuntaille suunniteltua kohdetta.
Osallistumalla tuet syrjäytettyjen lasten ja nuorten koulunkäyntiä ja opiskelua sekä edistät sukupuolten välistä tasa-arvoa kouluttamalla naisia ammatteihin mm. Senegalissa, Etiopiassa, Taiwanilla ja Laosissa.
Lahjoita haluamasi summa MobilePayllä numeroon 63500
Lähetä tekstiviesti KOLEHTI10 (10 €) numeroon 16155
Tee verkkolahjoitus osoitteessa suomenlahetysseura.fi/kolehtiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä