Salpausselän seurakunnan Jatkis 2020

Siikaniemen kurssikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

SSN KESÄFESTARIT

LÄHDE MUKAAN KESÄN PARHAILLE FESTAREILLE!

Eikö leirinälkä tyyntynyt riparilla? Vieläkö haluaisit lähteä kokemaan kaikki riparin hauskuudet uudestaan, mutta vielä isompana? Silloin SSN Kesäfestarit on oikee paikka sulle!

Salppurin Jatkis: SSN Kesäfestarit järjestetään 4.-6.8. Siikaniemessä. Lähdemme leirille Salpausselän kirkolta tiistaina 4.8. klo 17, olethan siellä! Jatkisbussit palauttavat sinut samaan paikkaan torstaina 6.8. klo 14.30

Luvassa on kolmen päivän ajan kesän parasta festaritunnelmaa: ainutlaatuinen festariväki, suuria tunteita, musiikkia, ohjelmaa, kilpailuja, erilaista tekemistä mielesi mukaan, saunomista, iltaohjelmaa, hartautta sekä Grande Finale.

Jatkis maksaa rippikoululaisille 30e ja Jatkiksen tekijöille (=isosille) 15e. Viron rippikoulun leiriläisille ja isosille leiri on ilmainen. Maksu laskutetaan leirin jälkeen. Hinta sisältää täyden ylläpidon leiripäiviltä ja kuljetukset.

Ilmoittautuminen päättyy sunnuntaina 26.7. klo 17.

Tavataanhan siis Jatkiksella!

• Nuorille Nuorille