Lahden Missiokauppa

ti 1.9. klo 10.00

Lahden Missiokauppa

Tervetuloa Missiokauppaan tekemään löytöjä!

Meiltä löydät kaikenlaista kaunista vapaaehtoisten omin käsin neulomaa ja ompelemaa tuotetta. Voit myös kokeilla Reilun kaupan elintarvikkeita ja eettisesti tuotettuja käsitöitä maailmalta.

Monipuolisesta valikoimastamme löytyy käyttö- ja lahjatavaroita kotimaisilta pienyrittäjiltä. Tarjolla on esimerkiksi Airinen huovutettuja patalappuja ja huiveja, Studio Enkoopin keramiikkatuotteita, Topram Oy:n käsintekemiä enkeleitä, lampaita, pupuja ja lintuja. Tutustu myös Lapuan Kankureiden kaitaliinoihin, huopiin  ja shaaleihin. Piipulan Lahti-aiheisista mukeista ja lautasista löytyy mm. Vanha Puukirkko, Kaupungintalo ja hyppyrimäet. Hae meiltä kauniit Savipajan tuohusjalat sekä Lintulan luostarin valmistamat tuohuskynttilät.

Tuotolla autamme kaukaista lähimmäistämme. Kaupan myyjinä toimivat vapaaehtoiset.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Lahden seurakuntayhtymä