Naisten aamukahvit verkkotapaamisena

la 27.2. klo 9.30

Launeen kirkko

Launeen kirkon naisten aamukahvit nyt ensimmäistä kertaa verkkotapaamisena!

Ota kahvikuppi ja haluamaasi syömistä viereesi. Voit liittyä tapaamiseen tietokoneella (puhelimella), joka pitää olla varustettu kameralla, mikillä ja kaiuttimilla. Muista ilmoittautua perjantaihin 26.2. klo 12 mennessä sähköpostilla osoitteeseen kati.saukkonen@evl.fi. Klikkaa meiltä sähköpostilla saamaasi linkkiä ja liity mukaan verkkotapaamiseen! (Jos ohjelma kysyy, sallitko koneen käyttää kuvaa ja mikrofonia, niin anna niihin lupa.)

Tervetulosanojen jälkeen katsomme teatteri- ja draamapedagogi Tytti Jäppisen Rakkausmonologin ja lopuksi vaihdamme sen herättämiä ajatuksia.

Tule rohkeasti mukaan!

Ps. Tapaamisessa on mukana myös Teija Kuuppo, jolta voit kysyä puhelimella neuvoja, jos mukaanpääsy ei onnistu. Koitetaan saada yhteys pelaamaan! Teijan numero on 044 719 1413

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Lähetyssihteeri
Tapparakatu 22
15700 Lahti
seurakuntapastori
Tapparakatu 22
15700 Lahti

Aikuistyö, pienryhmät, naistyö, vapaaehtoiset.