Messu

Ristinkirkko

Nina Tetri-Mustonen, Katikeesia Hertsi, Kampin laulun yhtye, Vesa Koskimaa, Sallamari Hyvönen ks. lisätiedot ehtoolliselle ilmoittautumisesta

Lahden seurakunnan kirkoissa alkaa 21.2. jälleen ehtoollisenvietto sunnuntain messuissa. Toimintaa on hiottu koronaturvalliseksi. Ristinkirkossa voi olla neljässä eri osastossa yhteensä 24 ihmistä ja Mukkulan kirkossa kahdessa osastossa yhteensä 12  ihmistä. Messun toimittajat eivät sisältyvät näihin lukuihin. Kuhunkin osastoon tullaan omasta ovesta.

Messuun ilmoittaudutaan aina perjantaihin klo 12 mennessä numeroon 044 7194629. Seurakuntasihteeri kertoo ilmoittautujalle, mihin osastoon seurakuntalainen tulee ja mistä ovesta tullaan sisään.

Mikäli klo 10 messu täyttyy, pidämme vielä ehtoollishartauden klo 11.30. Osallistujat käyttävät maskia. Sairaana ei voi tulla ehtoolliselle. Näitä ohjeita on tarpeen noudattaa, jotta koronaturvallisuus toteutuu.

Messun voi kuunnella osoitteessa:

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Keski-Lahden seurakunta