Viiden tähden viikonloppu

pe 24.9. klo 17.00

Siikaniemen kurssikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

NYT RENTOUTUMAAN!  Menneet ajat ovat koetelleet meitä kaikkia. Kuka ei olisi viiden tähden loman tarpeessa? Jotain sellaista, tai ainakin yhdessäoloa, rentoutumista ja hyviä kohtaamisia on tarjolla Siikaniemessä Viiden tähden viikonlopussa 24.-26.9.2021.

Viiden tähden viikonloppu on tapahtuma, jossa pääpaino on olemisessa ja rentoutumisessa omien toiveiden mukaan. Jokainen päivä alkaa ja loppuu yhteiseen hartaushetkeen, mutta muilta osin viikonlopussa on aikaa touhuta Siikaniemeen aktiviteettien parissa, mahdollisuus ulkoilla, saunoa, pelailla lautapelejä ja viettää yhteistä aikaa uusien tai vanhojen tuttujen kanssa - ja toki syödä yhdessä Siikaniemeen herkullisia ruokia!

LISÄKSI Viiden tähden viikonloppu goes ART!

Lauantaina teemme kaikkien halukkaiden kanssa PÄIVÄRETKEN Serlachius museoon Mänttään. Retken kulut kuuluvat viikonlopun hintaan. Lisää museosta: serlachius.fi. Museossa on näyttävä kokoelma uutta ja vanhaan taidetta. Lähtö museoon lauantaina aamulla ja paluu päivälliselle.

Aikataulu: 24.-26.9. Aloitus perjantaina 24.9. päivällisellä klo 18. Lopetus sunnuntaina 26.9. lounaaseen klo 12.

Hinnat: 40€/aikuinen. 4-17-vuotiaat lapset/opiskelijat/tyo¨tto¨ma¨t 20€. Viikonlopussa ei ole erillistä lastenohjelmaa, mutta lapset ovat tervetulleita mukaan.

Paikka: Siikaniemen kurssikeskus, Hollola.

Matkanjohtajana koko viikonlopun toimii Tuomas Luoma. Mukana myös muita Lahden seurakuntien työntekijöitä.

Ilmoittautuminen Lahden seurakuntien nettisivuilla tai suoraan Tuomakselle.

Tuomas Luoma, pastori
tuomas.luoma@evl.fi