Isovanhempi -lapsenlapsi -leiri Luomaniemessä

la 20.11. klo 10.00

Luomaniemen toimintakeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

ISOVANHEMPI – LAPSENLAPSI -LEIRIN 20.–21.11.2021 Luomaniemessä.

Isovanhempi - lapsenlapsi -leiri alkaa lauantaina klo 10 ja päättyy sunnuntaina klo 13. Tule mukaan nauttimaan valmiista ruoasta, kädentöistä, hiljentymisestä, saunomisesta ja muusta mukavasta leiriohjelmasta. Leirille ei ole yhteiskuljetusta!
Leirin hinta 40 €/aik. ja 20 €/2-12 v lapsi ja hinta ei seurakuntaan kuuluvilta 50 €/aik. ja 30 €/2-12 v lapsi. Tarkemmat leiritiedot lähetämme osallistujille leirikirjeessä. Leirille mahtuu 11 perhekuntaa. Hakulinkki aukeaa tiistaina 19.10. klo 8 ja sulkeutuu maanantaina 25.10. klo 24. Mikäli leirille hakijoita on enemmän, kun leirille mahtuu, niin leiripaikat ARVOTAANHakujärjestyksellä ei ole merkitystä. Arvonnassa ovat mukana kaikki hakuaikana hakemuksen jättäneet. Tieto leirille pääsystä ilmoitetaan 1.11. mennessä kaikille hakuaikana hakemuksen jättäneille.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Lahden seurakuntayhtymä

vs. diakoniatyöntekijä
Salpausselän seurakunta
PL 84
15111 Lahti
Kaupanhoitaja, Lahden Missiokauppa
Lahden seurakuntayhtymä
Seurakuntatyön erityispalvelut
Vapaudenkatu 6
15110 Lahti

Vastaan sekä Lahden Vapaudenkadulla että Nastolan Rakokivessä toimivien Missiokauppojen toiminnasta.