SSN Maata Näkyvissä -festarit ilmoittautuminen

la 20.11. klo 8.30

Ilmoittautuminen on päättynyt

Ilmoittautuminen Maata Näkyvissä -festareille.

Pohjoismaiden suurin kristillisen musan festarit on täällä taas! Tänä vuonna MNF toteutetaan yhden päivän festareina, joka sisältää kaksi konserttia Turun Gatorade Centerillä. Konserteissa esiintyvät suomigospelin kärkinimet sekä brittiläinen LZ7. Koko ohjelman löydät osoitteesta www.maatanakyvissa.fi. Konserttien välissä on mahdollisuus päästä ruokailemaan Turun keskustassa omakustanteisesti yhteisellä bussikyydillä. Retki järjestetään yhdessä Lahden muiden seurakuntien kanssa.

Lähtö tapahtuu Salpausselän kirkolta la 20.11. klo 8.30 ja palaamme samaan paikkaan su 21.11 klo 1.30. Tapahtuman hinta on 40€ sisältäen matkat sekä pääsylipun ja se laskutetaan retken jälkeen. Ilmoittaudu 28.10. mennessä! Retken ilmoittautumista ei voi perua eikä sille voi ilmoittautua viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen!

• Nuorille Nuorille

Salpausselän seurakunta