Tuolijumppatuokio ikäihmisille

ti 30.11. klo 14.00 – ti 30.11. klo 14.45

Launeen kirkko

Käyntimaksu 3,50 € / kerta maksetaan tunnin alussa ohjaajalle. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita, vaan ilmoittaudutaan ohjaajalle tunnin alussa. Jumppatuokio sisältää...

Monipuolinen jumppatuokio sisältää alkulämmittelyn, tasapainoharjoituksia, lihasvoimaharjoittelun eri lihasryhmille sekä loppuvenyttelyt. Tuokion ohjaa Harjulan kansalaisopiston ohjaaja, jotka ovat liikunta-alan ammattilainen. Kaikille sopiva turvallinen harjoittelu tuottaa hyvää mieltä ja parantaa liikkuvuutta, lihasvoimaa ja tasapainoa sekä edesauttaa näin päivittäistä liikkumis- ja toimintakykyä. Harjoituksia tehdään sekä seisten että istuen, myös tuoliin tukeutuen. Tuokiot eivät sisällä lattiatason harjoituksia ja niihin pystyy osallistumaan myös apuvälineen kanssa. Erityistä liikuntavaatetusta ei tarvita, mukavat arkivaatteet soveltuvat hyvin. Iloa, virkistystä ja voimaa tuolijumpista!

Harjulan kansalaisopisto

Diakoniatyöntekijä