Keski-Lahden diakoniatyön ajanvarausvastaanotto

ke 1.12. klo 9.00

Diakoniakeskus

varaa aika vastaanotolle viim. tiistaina klo 12 mennessä

Ajanvaraus vastaanotto Keski-Lahden seurakunnan alueella asuville

Voit tulla elämäsi haasteellisten kysymysten kanssa juttelemaan diakoniatyöntekijän kanssa. Työntekijät ovat vaitiolovelvollisia. Jos haet taloudellista avustusta, ota mukaasi talouteesi kuuluvien tulo- ja menotositteet. Varaa mukaasi tositteet kuukauden ajalta.

Keski-Lahden diakoniatyön muut vastaanotot ajanvarauksella, p. 044 7191 265 edellispäivänä klo 12 mennessä:

- ajat annetaan tiistai, keskiviikko ja torstai aamupäiville , os. Vapaudenkatu 6, katutaso  sekä Mukkulan kirkolle, os. Kilpiäistentie 1 maanantai päivälle (suljettu ajalla 1.6.- 15.8.)

• Aikuisille Aikuisille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Diakoniatyöntekijä
Virkavapaalla

Seija Avikaisen työhön kuuluu vanhustyö, sis. Senioripysäkkiryhmätoiminnan

Johtava diakoniatyöntekjiä

Keski-Lahden seurakunta

Sinikka Virolaisen työhön kuuluu johtavan diakoniatyöntekijän tehtävät ja työikäisten parissa diakoninen keskusteluapu.

Diakoniatyöntekijä

Keski-Lahden seurakunta

Helinä Widgrènin työhön kuuluu vanhus- ja vapaaehtoistyö (Marian Kammarin liikuntaystävätoiminta Keski-Lahden srk:n alueeella)