SSN Helsinki-retkipäivä

la 28.5. klo 10.00

Ilmoittautuminen on päättynyt

Nuorten retkipäivä Helsinkiin

Tervetuloa yhteiselle, koko päivän mittaiselle matkalle Helsinkiin! Lähtö tapahtuu aamulla klo 10 Lahden rautatieaseman pääovien edestä, josta lähdemme lähijunalla Helsinkiin. Helsingissä suuntaamme ensimmäiseksi Salmisaaren liikuntakeskuksessa sijaitsevaan Megazoneen. Yhteisen päätöksen mukaan pelaamme 2-3 peliä (1 peli = 22min). Megazonen jälkeen siirrymme yhdessä syömään. Ruokailun jälkeen on vapaata aikaa kierrellä kavereiden kanssa Helsingissä ja käydä muun muassa shoppailemassa. Paluumatkaa varten kokoonnumme Helsingin päärautatieaseman eteen 17.15. Lahdessa olemme illalla n. 18.40.

Retkelle ilmoittautuminen ei maksa mitään, mutta jokainen maksaa retkellä omat kustannuksensa. Yhteisistä ohjelmista päivälle tulee hintaa alkaen 40€.

Olethan ajoissa paikalla, sillä emme jää odottamaan junasta myöhästyviä!! MUISTA TÄYTTÄÄ RETKEÄ VARTEN MYÖS LEIRIKORTTI!!

• Nuorille Nuorille

Salpausselän seurakunta