Hiljaisuuden löytöretki - Pyhiinvaellus tuntureille

Kuvassa ruskaa Lapista.

Tunturikeimiö, Muonio

Ilmoittautuminen on päättynyt

Ilmoittautuminen retkelle on ajalla 18.8.-2.9.

Hiljaisuuden löytöretki – Pyhiinvaellus tuntureille 24.-30.9.2022

Hiljaisuuden löytöretkellä pääsevät kaikenikäiset vaeltamaan Länsi-Lapin upeissa tunturimaisemissa.

Matkustamme linja-autolla Tunturikeimiön toimintakeskukseen, joka on tunnettu hyvästä kotiruuastaan. Majoitus 2-4 hengen huoneisiin tai 4-5 hengen mökkiin. Vaikka vaeltaminen ei olisikaan sinun juttusi, voit silti lähteä mukaan nauttimaan Lapin upeista syysmaisemista. Iltaisin mahdollisuus kokoontua yhdessä jakamaan päivän kokemuksia ja suunnittelemaan seuraavan päivän vaellusta.

Ilmoittautuminen retkelle on sitova.

Matkan hinta: Lahden ev.lut. seurakuntalaiset 380€/aik. ja 290€/ alle 12-v. Muut 440€/aik. ja 350€/ alle 12v. Hinta sisältää matkat, majoituksen omin liinavaattein, perillä ruokailut (aamiainen, retkieväät, päivällinen, iltapala), saunat, kuljetukset Pallakselle, Saanalle, Särkitunturille ja Leville sekä tapaturmavakuutuksen. Retkelle mahtuu 35 lähtijää.

Tied. laura.kytomaki@evl.fi tai p. 044 719 1325

Tervetuloa mukaan!