Tuolijumppatuokio ikäihmisille

pe 30.9. klo 11.00

Liipolan seurakuntakeskus

Käyntimaksu 3,50€/kerta maksetaan tunnin alussa ohjaajalle. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita, vaan ilmoittaudutaan ohjaajalle tunnin alussa.

Monipuoliset jumppatuokiot sisältävät alkulämmittelyn, tasapainoharjoituksia, lihasvoimaharjoittelun eri lihasryhmille sekä loppuvenyttelyt. Tuokioita ohjaa Harjulan kansalaisopiston ohjaajat, jotka ovat liikunta-alan ammattilaisia. Kaikille sopiva turvallinen harjoittelu tuottaa hyvää mieltä ja parantaa liikkuvuutta, lihasvoimaa ja tasapainoa sekä edesauttaa näin päivittäistä liikkumis- ja toimintakykyä. Harjoituksia tehdään sekä seisten että istuen, myös tuoliin tukeutuen. Tuokiot eivät sisällä lattiatason harjoituksia ja niihin pystyy osallistumaan myös apuvälineen kanssa. Erityistä liikuntavaatetusta ei tarvita, mukavat arkivaatteet soveltuvat hyvin. Iloa, virkistystä ja voimaa tuolijumpista!

Ryhmä ei kokoonnu 28.10.2022

Harjulan kansalaisopisto