Lohtuhuiviryhmä

ti 11.10. klo 17.00

Bedan pirtti

Neulotaan lohtuhuiveja Bedan pirtillä annettavaksi leskille

Ryhmään voivat tulla neuloosin vallassa olevat tai henkilöt, jotka eivät ole neuloneet vuosiin, mutta haluavat neuloa yhdessä toisten kanssa lohtuhuiveja sureville leskille tai muille läheisille ihmisille. (Lohtuhuiveja voi neuloa myös ilman ryhmään osallistumista.)Ryhmässä voi neuloa oman mallin mukaan tai käyttää ryhmässä jaettavia neuleohjeita. Neuleohjeita on tarjolla helpoista vaativampiin malleihin. Langat tulevat seurakunnan puolesta. Jos sinulla on kotona paljon lankoja ,jotka haluaisit lahjoittaa, niitä otetaan mielellään vastaan. Ryhmäläisten on hyvä tuoda mukanaan omat puikot kokoa 3,5-5. Joitakin puikkoja on paikanpäälläkin tarjolla ja niitä hankitaan lisää tarvittaessa. Ryhmä kokoontuu noin 6 kertaa vuodessa.

Tiedustelut: Diakoniatyöntekijä Riikkaliisa Joentausta 0504127023

Nastolan seurakunta