Henkilökohtaisesti ohjattu retriitti

pe 14.10. klo 16.00 – ti 18.10. klo 16.00

Upilan leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Jos kaipaat hiljaisuutta yksin ja yhdessä muiden kanssa ja viipymistä Raamatun tekstien äärellä rukouksen vuoropuhelussa, tässä voi olla Sinulle mahdollisuus.

Henkilökohtaisesti ohjatussa retriitissä on mahdollisuus hiljaisuudessa viipymiseen ja hengellisen elämän hoitamiseen. Pitkä retriitti antaa kokonaisvaltaista lepoa. Retriitissä on yhteisinä tilanteina päivittäin messu ja hiljainen rukoushetki. Lisäksi osallistuja pitää päivittäin neljä rukousmietiskelyä ohjaajan antaman Raamatuntekstin äärellä ja tapaa ohjaajan. Upilan luonto tarjoaa syksyisen mahdollisuuden luonnossa virkistäytymiseen.

Retriitti alkaa perjantaina noin klo 16 ja päättyy tiistaina iltapäivällä. Ohjaajina toimivat Johanna Rantanen ja Tarja Klami Lahdesta sekä Virpi Pirjetä Hausjärveltä. Retriitin hinta on 220 e. Osallistujilla on omat huoneet ja hinta sisältää täysihoidon liinavaattein. Aiempaa retriittikokemusta suositellaan, mutta myös ilman sitä voi osallistua.

Tiedustelut: Johanna Rantanen, p. 044 7191530 tai Virpi Pirjetä p. 050 4132284.

Retriittiin ilmoittautuminen 3.10. 2022 mennessä lahdenseurakunnat.fi –sivujen kautta (Tule mukaan tai Tapahtumat /ilmoittaudu) tai puhelimitse (0447191530), jos netti-ilmoittautuminen ei onnistu. Retriittiin ilmoittautuneisiin otetaan yhteyttä etukäteen.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Lahden seurakuntayhtymä

Johtava sairaalapastori
Lahden seurakuntayhtymä
Seurakuntatyön erityispalvelut
johanna.rantanen2@paijatha.fi

Jalmarin sairaala ja Lahden alueen palliatiivinen kotisairaala.

Toimin Jalmarissa ja palliatiivisessa kotisairaalassa potilaiden, heidän läheistensä ja henkilökunnan parissa. Työaikani on pääsääntöisesti arkisin ma–pe, klo 8–16.