SSN Loppiaisleiri - Tähdet, tähdet

to 5.1. klo 16.00

Upilan leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Paras aloitus alkavalle vuodelle! Tätä leiriä et halua missata!

Leirille voi saapua omin kyydein to 5.1. klo 16 alkaen, jolloin tapahtuu majoittuminen. Pyydämme kaikkia saapumaan kuitenkin viimeistään klo 17 päivällistä varten. Leiriltä voi tilata paluukyydin su 8.1. klo 14.30.

Loppiaisleiri järjestetään ensimmäistä kertaa kolmeen vuoteen ja aika onkin herättää sen myötä myös osa vanhoista perinteistä henkiin! Leirillä jaamme toisillemme lahjoja, joten varauduthan paketoidulla ja käyttökelpoisella/muuten iloa tuottavalla lahjalla (jonka laitat kiertoon/mitä et itse tarvitse/aineeton lahja). Leirillä selvitellään myös millaisia talentteja joukossamme on, joten jos haluat valmistella Talent-showhumme oman esityksesi, ota tarvittavat tarvikkeet mukaan. Luvassa on myös paljuilua, joten varaathan itsellesi myös uikkarit mukaan.

Loppiasleirillä saamme kokea myös jotain ainutlaatuista, kun saamme koko leirin voimin osallistua parin meikäläisemme kasteeseen ja konfirmaatioon. Varauduthan siis yhteiseen juhlaan tilaisuutta kunnioittavalla, siistillä pukeutumisella!

Näiden lisäksi löytyy myös isosvalintojen julkaisu, paljon Parliksen järjestämää ohjelmaa sekä muut nuortenleireille tyypilliset ohjelmanumerot!

Viimeinen päivä ilmoittautua on 21.12. Leirin hinta on 40e. Jos leirin hinta koituu osallistumisesi kannalta haasteeksi tai tarvitset kyytiä leirille, ole yhteydessä Tiudeen (044 7191 484) tai Harriin (044 7191 275).

Luvassa on siis mitä unohtumattomin nuortenleiri, joten miksi et lähtisi mukaan!

• Nuorille Nuorille

Salpausselän seurakunta