Hiljaisuuden jooga® retriitti Upilassa 24.-26.2.2023.

pe 24.2. klo 16.00 – su 26.2. klo 15.00

Upilan leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Hiljaisuuden jooga® on kristillinen harjoituskokonaisuus. Siinä lempeät kehon liikkeet yhdistyvät mielen hiljentymiseen ja hengelliseen ravintoon rukousten, Raamatun tekstien ja virren säkeiden kautta. Retriitissä tehdään harjoituksia, kokoonnutaan yhteiseen messuun ja rukoushetkiin. Retriittiin saapuminen on perjantaina klo 16 alkaen ja se päättyy sunnuntaina klo 15. Ohjaajina toimivat pastorit Johanna Rantanen ja Pauliina Hatakka

Retriitin hinta on 99 e sisältäen täysihoidon ja majoituksen omin liinavaattein. Ilmoittautumiset 8.2.2023 mennessä sähköisesti Lahden seurakuntien nettisivujen kautta www.lahdenseurakunnat.fi. Laita hakusanaksi hiljaisuuden retriitti tai etsi tapahtumakalenterista päivämäärällä, niin löydät ilmoittautumislinkin. Etusijalla ovat ensimmäistä kertaa Hiljaisuuden jooga retriittiin osallistuvat.

Lisätietoja Johanna Rantanen, puh. 044 7191 530, johanna.rantanen@evl.fi

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Lahden seurakuntayhtymä

Johtava sairaalapastori
Lahden seurakuntayhtymä
Seurakuntatyön erityispalvelut
johanna.rantanen2@paijatha.fi

Jalmarin sairaala ja Lahden alueen palliatiivinen kotisairaala.

Toimin Jalmarissa ja palliatiivisessa kotisairaalassa potilaiden, heidän läheistensä ja henkilökunnan parissa. Työaikani on pääsääntöisesti arkisin ma–pe, klo 8–16.