SSN Helsinki-päivä PERUTTU!

la 27.5. klo 9.00

Ilmoittautuminen on päättynyt

Salppurin nuorten oma retki

Tervetuloa yhteiselle, koko päivän mittaiselle matkalle Helsinkiin! Lähtö tapahtuu aamulla klo 9 Lahden rautatieaseman pääovien edestä, josta lähdemme lähijunalla Helsinkiin. Helsingissä suuntaamme ensimmäiseksi Korkeasaaren eläinpuistoon. Korkeasaaressa sinulla on kolme tuntia aikaa kiertää, jonka siirrymme takaisin Helsingin keskustaan. Sen jälkeen sinulla on vapaata aikaa kierrellä kavereiden kanssa Helsingin keskustassa ja käydä muun muassa shoppailemassa n. reilu 2 tuntia. Paluumatkaa varten kokoonnumme Helsingin päärautatieaseman eteen 17.20. Lahdessa olemme illalla n. 18.40.

Seurakunta ei peri osallistumisesta maksua, vaan jokainen maksaa retkensä kustannukset täysin itsenäisesti. Tarkistathan siis retken kustannukset sinulle ennen kuin ilmoittaudut.

Ilmoittautuminen 23.5. mennessä.

• Nuorille Nuorille