Kohtaamispaikka

Mukkulan kirkko

Tervetuloa Mukkulan kirkkoon kohtaamaan Jumalaa & kokemaan yhteyttä. Kohtaamispaikka-illat muodostuvat housebandin säestämistä lauluista, raamattuopetuksesta, rukouksesta, ylistyksestä, yhteydestä ja esirukouspalvelusta. Ehtoollista vietämme kerran kuukaudessa. Lapsille on yhteisen aloituksen jälkeen tarjolla omat innostavat ohjelmat kolmessa ikäryhmässä: Pyhis 3–6-vuotiaat, koululaiset 7-11 -vuotiaat sekä 12+ varkit & nuoret. Noin 1,5 tunnin ohjelman jälkeen ilta jatkuu kahvin, iltapalan ja seurustelun merkeissä.

Mikä Kohtaamispaikka on?

Kohtaamispaikka on luterilaisen kirkon piirissä toimiva hengellinen koti ja yhteisö Lahdessa. Toimintaamme ovat tervetulleita kaiken ikäiset ja eri elämäntilanteissa olevat ihmiset. Unelmoimme yhteisöstä, jossa Jeesus on keskipisteenämme ja jokainen saa olla omana itsenään ilman suorituspaineita. Elämme yhdessä rukoillen, lähetettyinä ja palvellen ihmisiä niillä lahjoilla ja kyvyillä, jotka Jumala on meille antanut. Kutsumme jokaista kasvamaan uskossa ja rakkaudessa.

Kohtaamispaikkaa järjestävät yhteistyössä Lahden Kohtaamispaikka ja Keski-Lahden seurakunta.

Toiminnassamme on mukana useita satoja ihmisiä, mutta meillä on tilaa vielä sinulle ja ystävillesi. Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaamme.

Kysy lisää

• Mika Falk, Kohtaamispaikan toiminnanjohtaja, 0505970481