Haemme kesäsomettajia ja leiriapulaisia Lahden seurakunnille!

Olemme avanneet haun kesäsomettajiksi ja leiriapulaisiksi. Lue alta ohjeet ja hae!

Kaksi nuorta järven rannalla ottamassa kännykällä kuvaa.

Tule kesäsomettajaksi Lahden seurakunnille!

Etsimme somevelhoja tuottamaan kesän ajalta sisältöä Lahden seurakuntien somekanaviin. Pääset vierailemaan seurakunnan toimipisteissä eri puolilla kaupunkia, ottamaan kuvia, tekemään videoita ja kirjoittamaan tekstiä.

Voit hakea somettajaksi yksin tai kaverin kanssa. Edellytämme sinulta Tiktokin, Instagramin ja Facebookin käyttötaitoja, valmiutta esiintyä videolla, hyviä vuorovaikutustaitoja ja vastuullisuutta.

Työtä on kahden viikon ajan kesä-heinäkuussa, mutta työpäivien sijoittuminen on sovittavissa joustavasti. Oman ajoneuvon käyttömahdollisuudesta on hyötyä työssä, mutta se ei ole välttämätöntä. Palkkaus 9,12e/h, työaika 30 tuntia viikossa.

Kuka voi hakea?

Hakijan tulee olla Suomen evankelis-luterilaisen kirkon jäsen. Lisäksi katsotaan eduksi, jos hakija on suorittanut isoskoulutuksen tai osallistunut seurakunnan toimintaan rippikoulun jälkeen. Kesätyösetelillä hakijat huomioidaan.

Miten haet?

Hae kesäsomettajaksi kuvaamalla 1–2 minuutin pituinen video, jossa kerrot itsestäsi ja siitä, miksi olisit hyvä valinta tähän tehtävään. Tee videon lisäksi jostain sinua kiinnostavasta paikasta julkaisu Instagramiin ja ota julkaisusta kuvakaappaus. Lähetä video ja kuvakaappaus sekä yhteystietosi sähköpostilla osoitteeseen maija-reetta.katajisto.@evl.fi 4.5. mennessä.

Lisätiedot: Maija-Reetta Katajisto, p. 044 719 1472

Hae kesätyösetelillä leiriapulaiseksi!

Onko sinulla Lahden kaupungin tai muun toimijan kesätyöseteli? Etsimme leiriapulaisia lasten päiväleireille ajalle 5.-16.6.2023.

Työ sisältää pelailua ulkona ja sisällä lasten kanssa sekä ruuan esillelaittoa ja korjaamista pois. Töitä on arkipäivinä noin klo 8.30–14.30. Palkkaa työstä maksetaan 7,85e/tunti. Kahdelta viikolta työaikaa kertyy 60 tuntia.

Lasten päiväleirejä on Launeen kirkolla ja Kariston seurakuntakodilla. Kumpaankin paikkaan haetaan kahta apulaista, voit siis hakea vaikka kaverin kanssa yhdessä.

Kuka voi hakea?

Miten haet?

Kirjoita vapaamuotoiseen hakemukseen haetko Launeen vai Kariston toimipisteeseen vai molempiin. Kerro miksi sinä olisit hyvä leiriapulainen ja minkälaista kokemusta sinulla on seurakunnasta ja/tai lasten kanssa toimimisesta. Lähetä vapaamuotoinen hakemus tuomas.tulenheimo@evl.fi 5.5. mennessä.

Lisätiedot: Tuomas Tulenheimo, puh. 044 719 1352.

Tuomas Tulenheimo
Tuomas Tulenheimo