Muutoksia Kirkonseudun jakelussa - näin saat lehden kotiisi varhaisjakelualueen ulkopuolella

Kuvassa on nippu Kirkonseutu-lehtiä.

Kirkonseutu on Lahden, Hollolan, Heinolan, Asikkalan ja Tainionvirran seurakuntien yhteinen seurakuntalehti. Kuva: Markus Luukkonen

Lehtien varhaisjakelu Päijät-Hämeessä on siirtynyt Jakelusepät Oy:lta Postille. Posti ei jaa varhaisjakeluverkon ulkopuolisia alueita.

Jos asut Kirkonseutu-lehden ilmestymisalueella (Asikkala, Hartola, Heinola, Hollola, Kuhmoinen, Kärkölä, Lahti, Nastola, Padasjoki, Sysmä) varhaisjakeluverkon ulkopuolella ja haluat Kirkonseutu-lehden luukkuusi, toimi näin:

Ota yhteyttä osoitteeseen kirkonseutu@media.fi. Ilmoita nimesi ja osoitteesi sekä toiveesi Kirkonseudun postittamisesta. Hämeen Media Oy postittaa sinulle Kirkonseutu-lehden veloituksetta.

Edellytyksiä on kaksi:
1) asut Postin varhaisjakeluverkon ulkopuolella ja
2) sinulla ei ole mainosjakelukieltoa.

Muut Kirkonseudun jakelua koskevat huomautukset pyydetään Hämeen Median asiakaspalveluun 03 7575 700 (pvm/mpm) ma-pe klo 8.00-16.00 tai sähköpostilla kirkonseutu@media.fi

Tietoon tulleet jakamatta jääneet lehdet toimitetaan asiakkaille kirjepostilla.

Varhaisjakeluverkon ulkopuolella on yhdeksän ilmestymiskunnan alueella noin 2 700 kotitaloutta, eli kolme prosenttia Kirkonseudun koko painoksesta. Näistä kotitalouksista 300 sijaitsee Lahden seurakuntien alueella.

Lisätiedot: Markus Luukkonen, päätoimittaja, markus.luukkonen@evl.fi, 044 719 1250

2023-06-08 13:59:00.0