Suurella Sydämellä -sivu on nyt vapaaehtoistyo.fi

Vapaaehtoistehtävien välitys on Lahdessa koottu uudelle sivustolle. Sivustolta löytyvät useiden eri toimijoiden vapaaehtoistehtävät kootusti. Aiemmin Suurella Sydämellä-nettisivuilla toiminut välitys on uudistunut ja vaihtanut nimensä. Uusi sivusto löytyy osoitteesta www.vapaaehtoistyo.fi/lahti.
4617179_kudin_L.jpg

Lahden alueen vapaaehtoistehtäviä on voinut viime vuosien aikana löytää Suurella Sydämellä -nettisivujen kautta. Sivusto on ollut valtakunnallinen ja samalla paikkakuntakohtainen. Tämän syksyn aikana sivustoa on uudistettu tuntuvasti ja sivuston nimi sekä ilme ovat muuttuneet. Vapaaehtoistehtävien välittäminen sälilyy entisellään, mutta sivuston käyttäjäkunta on laajentunut.

Linkki vapaaehtoistyo.fi -sivulleLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Seurakuntien tarjoamien tehtävien lisäksi sivustolta löytyvät useiden yhteistyökumppaneiden tehtävät. Mukana ovat seuraavat järjestöt ja yhteistyötahot:

• Lahden Lähimmäispalvelu ry
  • Harjula Setlementti
  • Mannerheimin Lastensuojeluliitto/Lahti
  • Päijät-Hämeen omaishoitajat ja läheiset ry
  • Lahden seudun ympäristöpalvelut
  • Kumppanuusverkosto
  • Lahden Seudun Kriisikeskus/ Päijät-Hämeen Mielenterveysseura ry
  • Kotihoito/Lahti
  • P-H muistiyhdistys ry

Yhteistyöhön on tulossa vielä lisää tahoja lähiaikoina.

Sivustolta löytyy yhteistyökumppaneiden ilmoittamia Lahden alueen vapaaehtoistehtäviä. Sen käyttäminen on helppoa. Sivustolta voi valita itselleen mieluisan tehtävän ja ilmoittautua vapaaehtoiseksi. Tehtävän antaja ottaa ilmoittautujaan yhteyttä.

Sivusto on yleishyödyllinen, ei-kaupallinen ja voittoa tavoittelematon palvelu. Se on tarkoitettu kaikille vapaaehtoistyötä tarjoavien järjestöjen ja seurakuntien sekä vapaaehtoistyöstä kiinnostuneiden ihmisten palvelemiseen.

Sivusto on Kirkkopalvelut ry:n ylläpitämä. Valtakunnallisesti toimivassa sivustossa on tällä hetkellä mukana yli 40 paikkakuntaa ja muutamia itsenäisiä toimijoita.

2015-10-27 14:58:01.0