Hallintojohtaja Hannu Sarikalle talousneuvoksen arvonimi, jää eläkkeelle vuodenvaihteessa

Hannu Sarikka on työskennellyt seurakuntayhtymän hallintojohtajana vuodesta 2003.

Lahden seurakuntayhtymän hallintojohtaja Hannu Sarikka on saanut talousneuvoksen arvonimen. Tasavallan presidentti Sauli Niinistö myönsi uusia arvonimiä 17. toukokuuta.

Sarikka on työskennellyt seurakuntayhtymän hallintojohtajana vuodesta 2003 lähtien. Vuosina 1996–2003 hän työskenteli Puolustusvoimien Pääesikunnassa sekä puolustusministeriössä ja tätä ennen muun muassa pankkisektorilla, asianajajana sekä valtionhallinnossa.

Sarikalla on ollut myös kokonaiskirkon tehtäviä sekä useita alueellisia luottamustehtäviä, kuten toimiminen Lahden tiede- ja yrityspuiston sekä Lahden Messujen hallituksissa.

Sarikka on irtisanoutunut virastaan ja jäämässä vanhuuseläkkeelle 1.1.2020 alkaen.

Thu Jun 06 10:13:00 EEST 2019