Launeen syksy alkaa siunauksella ja kirkkonyyttäreillä

Sunnuntaina 1.9. klo 10 vietetään Launeen kirkossa syksyn starttimessua. Yhteisen messun musiikissa on mukana nuorten bändi. Kaikkia seurakunnan vapaaehtoistehtävissä olevia kutsutaan alttarille siunattaviksi.

Siunattavien joukko onkin iso. Siinä on eri-ikäisiä ihmisiä, sillä vapaaehtoisia toimii muun muassa yhteisissä ruokailuissa, pienryhmien vetäjinä, kuoroissa, luottamuselimissä, miestenpiirissä, pyhäkouluissa, varhaisnuorten kerhoissa, isosina, Lapsen Raamatun viejinä 4-vuotiaiden kotiin ja vaikka missä.

Messun jälkeen on kirkkonyyttärit. Seurakunta tarjoaa kahvit, teet ja mehut. Seurakuntalaiset voivat tuoda yhteiseen kahvipöytään syötävää. Näin jaamme eväitä ja kaikille riittää herkkuja.

Liipolan monitoimitalo Onnin edestä lähtee 1.9. klo 9.30 ilmainen taksikyyti kirkolle. Paluu kirkkokahvien jälkeen. Launeen työntekijät odottavat innolla yhteistä juhlapäivää.

2019-08-08 13:13:00.0