Keski-Lahden kirkkoherraehdokkaat saarnaavat

Keski-Lahden seurakuntaan ollaan valitsemassa uutta kirkkoherraa. Ensimmäisenä kirkkoherraehdokkaana päiväjumalanpalveluksen toimittaa 3.1. Hausjärven seurakunnan kirkkoherra Jussi Kauranne, toisena ehdokkaana 10.1. Lahden seurakuntayhtymän diakonian ja sairaalasielunhoidon johtaja Petri Määttä ja kolmantena ehdokkaana 17.1. Keski-Lahden seurakunnan vt. kirkkoherra Miika Hämäläinen.
Vaalisaarnat ovat kello 10:n jumalanpalveluksissa Ristinkirkossa.
Kunkin vaalisaarnan jälkeen
on kirkon alakerrassa kahvittelun yhteydessä ehdokkaan haastattelu sekä 17.1. Miika Hämäläisen vaalisaarnan, messun ja haastattelun jälkeen kaikkien ehdokkaiden yhteinen haastattelutilaisuus.
Ennakkoäänestys on 25.-29.1. kello 9-18 Päijät-Hämeen seurakuntien keskusrekisterin asiakaspalvelussa Vapaudenkatu 6:ssa. Kirkkoherranvaali alkaa sunnuntaina 31.1.kello 11 Ristinkirkossa ja päättyy kello 18.

Thu Dec 31 08:28:00 EET 2015