Vuoden 2022 nuoriso- ja rippikoulutyön kausityöntekijöiden haku käynnissä

Lahden seurakunnat hakee kausityöntekijöitä nuoriso-, rippikoulu- ja varhaisnuorisotyöhön vuodelle 2022.

Nuoria pelaamassa ulkona pihapelejä.

Rekrytoimme 10 kausityöntekijää nuorisotyöhön paikallisseurakuntiin (Joutjärvi, Keski-Lahti, Laune, Nastola ja Salpausselkä) kesäksi 2-3 kk ajaksi. Nuorisotyön viikkotoiminnan lisäksi työntekijä toimii leirityöntekijänä kahdella seurakunnan rippikoululeirillä. Tehtävät saattavat sisältää myös sopimuksen mukaan muuta seurakuntatyötä, esim. varhaisnuorisotyötä tai yleistä seurakuntatyötä. Osassa seurakuntia valitun työntekijän edellytetään osallistuvan kesän päätteeksi järjestettävälle jatkorippikoululeirille (2 vrk).

Rekrytoimme lisäksi leirityöntekijöitä Lahden seurakuntayhtymän rippikouluihin talvilomaviikolle 9 ja kesälle 2022. Rippikoululeirit kestävät pääsääntöisesti 8 vuorokautta. Rippikoulutyöntekijälle maksetaan leiristä 16 päivän palkka. Yksittäisiä leirejä tekevälle kausityöntekijälle pyrimme tarvittaessa järjestämään useamman leirin. Lahdessa rippikoulutyöntekijöiden edellytetään osallistuvan kesän lopuksi järjestettävään jatkorippikouluun (2 vrk).

Rekrytoimme myös varhaisnuorisotyön leiritoimintaan leirityöntekijöitä. Leirityöntekijät osallistuvat kouluikäisten (7-14 v.) leiritoiminnan suunnitteluun ja toteuttamiseen Lahden leirikeskuksissa. Leirit kestävät 1-4 vuorokautta. Tehtäviin voi lisäksi kuulua Upilan leirikeskuksen avointen iltojen pitämistä.

Kerro hakemuksessasi, mitä tehtävää ja missä seurakunnassa ensisijaisesti haet. Mainitse myös, mikäli olet käytettävissä kaikkien tehtävien osalta. Hakijoiden tulee varautua haastatteluihin, jotka pidetään Lahdessa joko 9.11. tai 10.11. Valintatuloksesta ilmoitetaan marraskuun aikana.

Tehtävään valitun tulee olla evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen. Sellaisen tehtäviin valitun, jonka palvelussuhde kestää yhteensä yli 3 kk, tulee lisäksi esittää rikosrekisterilain 6 §:n 2 momentissa tarkoitettu ote rikosrekisteristä ennen tehtävän vastaanottamista.

Palkkaus on Kirkon virka- ja työehtosopimuksen mukainen (1442,31-1913,92 €).

Hakemus tulee toimittaa ma 1.11.2021 klo 12.00 mennessä täyttämällä osoitteesta https://www.lahdenseurakunnat.fi/info-ja-asiointi/avoimet-tyopaikatLinkki avautuu uudessa välilehdessä löytyvä sähköinen hakulomake.

Lisätiedot johtava rippikoulu- ja nuorisotyön pappi Reetta Kalteenmäki 044 719 1472 reetta.kalteenmaki@evl.fi.

2021-10-18 13:04:00.0